niedziela, 27 października 2013

kolorowe różności

właściwie jak tak patrzę na to co wrzuciłam, to tytuł powinien brzmieć kolory bazowe :)

1. czernie przełamane szarością
koraliki empikowe (rokoko) mają to do siebie (podobnie jak knorrki), że opis na opakowaniu sobie, a rzeczywisty rozmiar sobie. równie wkurzające, jak dające ciekawy efekt.
w tej mieszance szare są wyraźnie większe


bransoletka zrobiona jest ukośnikiem


wykończona zapięciem magnetycznym


oczywiście wplątałam jedną czerwoną kropkę :)

WOLNA


2.  tu parametry bardzo podobne, też rokoko, też bezładna mieszanka, też rozmiary sobie nierówne, tylko czerwonych kropek znacznie więcej


wąski ukośnik, wykończony zapięciem na sztyft


WOLNA


3 i 4 duet w granatach


3. ukośnik na metalowej bazie 3 cm


tym razem TOHO 110


mieszanka granatów i srebra


na zamówienie


4. wąski ukośnik z tej samej mieszanki


zapięcie magnetyczne


WOLNA


i zmykam, obmyślać następne wzory zanim dopadnie mnie jesienna deprecha


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fajnie z tymi szarymi, nawet ciekawie to wyglądają te większe

Akna74 pisze...

No i co tu napiac? Nudno.. czyli znowu przesliczne! Kolory bajka! Te granaty no cudo! zastanawiam sie jak Ty Ewa masz cierpliwosc nawlekac te kilometry koralikow?

Unknown pisze...

Szeroka, granatowa jest bombowa!!!!
Rymło się.Jeszcze tak szerokiej nie robiłam.Na ile jest w rzędzie???
pozdrawiam

Molly pisze...

Jak zwykle patrzę w zachwycie na wszystko co wychodzi spod Twoich rąk :-)

piaseiza pisze...

Piękne, moja faworytka to granatowy grubasek.

nuta pisze...

Granatowy ze srebrem zawsze daje elegancki efekt!!!!!!!!! Pozdrawiam!

zgraynka pisze...

Piękne, zauroczyła mnie czerwona, a szeroka granatowa zarąbista.
Pozdrawiam Effciu :-)