piątek, 5 kwietnia 2013

co nowego

a dzisiaj kilka nowości i garść znanych i lubianych :)


zdecydowanie mój ulubiony fason bransoletki - gąsieniczka

tym razem szafirowa (TOHO 8/0) z kolcami  z szafirowo - miedzianych RIZO

zarezerwowana!




skręcona w czerwieniach, kombinacja z kilku rodzajów i rozmiarów koralików
TOHO 6/0, 8/0 i 11/0 oraz Knorr 2,2 mm

stała się prezentem :)



delikatka cieniutka krateczka, z Knorr(ów)  i TOHO  11/0

także jest wolna!




i na koniec powtórka z rozrywki, kość słoniowa ze złotem.
na zamówienie



jutro będą dłuższe formy :)


8 komentarzy:

magdadyl66 pisze...

Zdolna z Ciebie babka! W tak krótkim czasie opanowałaś tyle wzorów i doszłaś w nich do perfekcji. Pozazdrościć :))

jolaWu pisze...

Piękne są. Ja się dopiero przymierzam do robienia bransoletek. Najbardziej mnie kręcą te płaskie dwustronne. Czy technika ich wykonania bardzo się różni od tych okrągłych? Pozdrawiam.

Ludwika pisze...

Ciekawe, nęcące - ładne.Pomysły masz w worku bez dna:)

Makunka pisze...

Zapatrzyłam się i... zrobiłam pierwszą bransoletkę i naszyjnik. Podziwiam Twoją cierpliwość, bo nawlekanie koralików jest dla mnie prawdziwą szkołą cierpliwości.

anka480 pisze...

Witaj ! czy można Cię prosić o zrobienie takiej bransoletki? Chętnie zrobię coś w zamian, możesz zobaczyć co robię na moim blogu, albo zapłacę.
http://anka480.bloog.pl/. Pozdrawiam

nuta pisze...

świetne są!

effcia pisze...

anka480, oczywiście, wiekszość wykonuję na zamówienie, te, które wrzucam na blog często też są "wolne"

Magda pisze...

Cudnościowe kompletnie!