niedziela, 6 maja 2012

Rita

długi weekend, czy też krótki tydzień, w moim wydaniu sprzyjał pracy, jeździe na rowerze i dzierganiu. dzierganiu w ramach odwłóczkowania.

sięgnęłam do odchłani czerwonych pudeł z motkami i wyciągnęłam jeden precelek lonco multy, nikczemnie splątane resztki poprzedniego i równie żałosne pozostałości virginii...

ale to co się z tego splotło jest całkiem noszalne.

przedstawiam wam Ritę


wzór: tak zwane mindless knitting przy tivi. prosty raglan od góry.
włóczka: araucania lonco multy z zapasów oraz resztki virginii aniluxu
druty: KP 2,25 i 2,5 mm
plus 3 guziki z masy perłowej, również z zapasów

całość jest z lonco, z virginii plisa dołu zrobiona ryżem, wykończenie rękawków i jedna plisa dekoltu.



i oczywiście wszystko zrobione z myślą o zielonych zarowych spodniach:)



no i to na tyle. projekt odwłóczkowanie w tym momencie kończę, gdyż ponieważ dojechał do mnie cudny jedwab w kolorze srebra i bławatków i kombinuję co by tu teraz.
a i jest nadzieja na częstsze blogowanie, bo zdecydowałam się na zakup nowego laptopa, stary Mac-zek zdecydowanie zasłużył na emeryturę.


28 komentarzy:

magdadyl66 pisze...

Ale śliczności!!! W takiej bluzeczce to można zaklinać lato. W zestawie ze spodniami i paznokietkami - rewelka. Cieszę się że jest nadzieja na częstsze wpisy- lubię tu zaglądać. Pozdrawiam ciepło :)

Anna pisze...

Śliczności!

izuss1 pisze...

Trzymasz formę ponad normę :)
Bardzo piękne, w prostocie siła!

effcia pisze...

a Iza rymuje:) the simpler the better:)

Dodgers pisze...

fantastyczne kolory !! aż się chce wakacji i jakiegoś ciepłego morza :)

Alejandra pisze...

No pięknie! Kolory aż elektryzują! Fajowo :)

effcia pisze...

dwa lata temu z tej włóczki robiam malutki kardiganik, który potem przekształcił się w ruby, jest gdzieś w archiwu,.

Fiubździu pisze...

Świetnie wygląda z tymi spodniami! Miałam pytać, gdzieś nabyła, ale doczytałam ;)Pięknie Ci w takiej kolorystyce.

aniam1009 pisze...

Rany, kolory powalają, idealnie w zestawie ze spodniami :))

milabydgoszcz pisze...

Rewelacja!!!

Agata pisze...

jej! ach!

Anita pisze...

Rewelacja, przepiękna bluzeczka i cudownie wyglądasz w tym zestawie!

Small Megi pisze...

Boska Rita !

Agnieszka M. pisze...

Rewelka,a kolor jest cudny.

Kalinovo pisze...

REWELACJA ! ! ! Zachwyciłam się :-)

Pilar May pisze...

Obłędne zestawienie.

Robótki Marleny pisze...

Śliczna bluzeczka i bardzo Ci w niej do twarzy, kolory wymarzone:)
Pozdrawiam

Елениум pisze...

Very pretty colours! :)

Ula Zygadlewicz pisze...

Świetny zestaw. Bardzo letni.
A można wiedzieć, na jaki laptop się zdecydowałaś? Pytam, bo sama zaczynam wstępnie rozmyślać o takim zakupie.

ana pisze...

Piękno prostoty - i te bajeczne kolory, w których pięknie wyglądasz! Bardzo fajny letni model - chyba się skuszę na podobny...

theli pisze...

Śliczna bluzeczka, kolory pięknie dobrane :)

Makunka pisze...

Śliczny! Właśnie kończę kardigan wzorowany na Twoim ruby. Niestety ponieważ nie mógł z przyczyn obiektywnych być malutki, to chyba przesadziłam i wyszedł całkiem duży... A tak mi się podobał na Tobie! Mam motywację do diety.

Anna pisze...

cóż mogę powiedzieć, wyszło jak zwykle coś fantastico ;) :)

Tinki pisze...

..i znow mnie zaskoczylas kolorem,prostota,elegancja :)))
..czasem zastanawiam sie,czy jest jakis kolor,ktory Ci nie pasuje ;)

Mimbla pisze...

Piękne kolory, piękna bluzka i cudowne paznokcie ;) Fajnie, że jest nadzieja na częstsze wpisy bo po każdym aż mi chce się coś równie pięknego stworzyć pomimo świadomości, że jeszcze nie mam takich umiejętności ;)

Cicha pisze...

podoba mi się kolorystyka :)

persjanka pisze...

slicnz bluzeczka..sliczne kolory i sliczna modelka...fason tez ladny choc prosty...jestem pod wrazeniem...pieknie...pozdrawiam ania

Joanna pisze...

ale mi się marzy taka bluzeczka, świetne zestawienie kolorów, podziwiam i podziwiam