piątek, 11 czerwca 2010

38


się zestarzałam:( znowu.... i wcale mi się to nie podoba.

16 komentarzy:

Kasias pisze...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, SPELNIENIA MARZEN!!!!!!

Rene pisze...

Zdrowia, Radości, Miłości bezgranicznej, pomysłów bez liku i tyleż włóczki do przerobienia!!!
Życzę ja

Kochana, się nie zestarzałaś, tylko dojrzałaś:)))

Pozdrawiam!

Anik pisze...

Słodkiego, miłego życia :)
W tak słonecznych okolicznościach przyrody urodziny to sama przyjemność.
Radosnego dnia
Anngo

PS Ze zdjęć wychodzi mi, że należysz do osób, które wcale się nie starzeją :)

in. pisze...

e tam, człowiek z wiekiem nabiera jeszcze więcej szlachetności, jak wino:)

niech Ci się spełnią marzenia:)

anust pisze...

Wszystkiego naj,naj.
Osobiscie uwazam, że teraz wyglądasz lepiej, no i teraz umiesz robić na drutkach a wtedy nie znałaś raczej tej przyjemności:)

fanaberiapraga pisze...

Sto lat!
Myślę sobie,po słowach jakie piszesz,że ta mała effcia wciąż w Tobie jest dlatego nie przejmuj się urodzinami!

casada pisze...

Sto lat!
Spełnienia wszelkich pragnień!

myszoptica pisze...

wszystkiego najlepszego:))))

pozdrawiam

polkaknits pisze...

Wszystkiego najlepszego! Śliczne to zdjęcie...A okazję do świętowania masz najznakomitszą, rozumiem chwilę zadumy, ale ja bym się na świętowaniu skupiła:) Jeszcze raz sto lat!

magii66 pisze...

Sto lat. Dużo zdrowia i słodyczy...

Agata pisze...

Jak będziesz miała to 100 lat, którego Ci wszyscy życzą, to wtedy możesz powiedzieć, że się zestarzałaś ;) Urodzinowe najlepszości!

tkaitka pisze...

Bliżniaczku Kochany! Żyj długo,pieknie, szlachetnie i szczęśliwie. Machaj przy tym drutami ku własnej i innych radości!Ciesz się z każdego drobiazgu - wszak z drobiazgów składa się nasze życie. Miej włóczki ilości nieograniczone, a w jakości - najlepsze.
I najzwyczajniej w świecie miej uśmiech od rana do wieczora - kazdego dnia. A co Ci będę żałować - w nocy też!

Mariola pisze...

ja nie widzę dużej zmiany, Wszystkiego Najlepszego:)

elżbieta pisze...

Ja,podglądaczka bezczelna też dołączam się z życzeniami 100lat , i miło mi też bo to również mój dzień. A jak otwarłam Twojego bloga to pomyślałam że to zdjęcie Zo, taka podobna. Pozdrawiam :))

hada pisze...

sto lat sto lat!!!!
Nic a nic się nie zmieniłaś :)

(mnie to samo czeka 10 grudnia)

Brahdelt pisze...

Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje naaaaaam!!!! *^v^*